اخبار شرط بندی فوتبال – Bears Offense پتانسیل بزرگی را نشان می دهد

جی کاتلر، کوارتربک شیکاگو بیرز، چند روز پس از مبارزه با گرین بی پکرز در دوشنبه شب، کمی سرخورده و کبود شد.

کاتلر به همان اندازه که صدمه دیده بود، از مزیت اولیه ناشی از حمله جدید خرس ها کمی راحت شد.

خرس‌های شیکاگو اکنون 3-0 هستند و تنها تیم شکست ناپذیر NFC هستند، با حمله آن‌ها زیر نظر هماهنگ‌کننده جدید مایک مارتز.

کاتلر گفت: "ما در حال رشد هستیم، ما هنوز جوان هستیم، ما هنوز در این جرم بسیار جوان هستیم." فکر می‌کنم مایک هنوز در تلاش است تا بفهمد دقیقاً در کجا هستیم، او در موقعیت‌های خاص چه چیزی را می‌تواند صدا بزند، تا آنجا که برنامه‌ریزی بازی می‌توانیم به صورت یک هفته به هفته از عهده چه کارهایی بربیاییم، در طول بازی چه کارهایی را می‌توانیم انجام دهیم. او چه کاری می تواند انجام دهد، چه کاری واقعاً برای ما کار نمی کند.

حتی مارتز هم مطمئن نیست که حمله خرس ها چقدر می تواند خوب باشد.

او گفت: "من واقعا نمی دانم، و این بخش سرگرم کننده این است." استعداد کافی در اینجا وجود دارد و این هیجان انگیز است زیرا هر هفته ما به بهتر شدن ادامه می دهیم.

به نظر می‌رسد که خرس‌ها هیچ مشکلی برای دریافت نمایشنامه‌های بزرگ ندارند، با 12 تکمیل برای 20 یارد یا بیشتر، آنها را در رتبه پنجم این دسته قرار می‌دهد. اما زمانی که آنها به یک یارد در رده چهارم در خط دروازه نیاز داشتند، مانند اتفاقی که در بازی مقابل گرین بای یا در بازی افتتاحیه مقابل دیترویت افتاد، نتوانستند آن را به دست آورند.

گرگ اولسن گفت: "من فکر می کنم ما اجمالی از آن را دیده ایم." "من فکر می‌کنم ما چند نفر داریم که می‌توانند نمایش‌های بزرگ بسازند، در هر زمان مقدار زیادی از کار را به دست آورند. به هیچ وجه ما یک محصول نهایی نیستیم. ما هنوز کمی کار داریم و هنوز هم در زمینه‌ها کمی ثابت‌تر هستیم. اما فکر می‌کنم گاهی دیده‌ایم که وقتی خوب بازی می‌کنیم و روشی را که برای آن کار می‌کنیم اجرا می‌کنیم، این شانس را داریم که خیلی خوب باشیم."

کاتلر، پنجمین پاس برتر لیگ، به وضوح در سیستم تهاجمی مارتز تا کنون جا افتاده است. او میانگین یاردهای بیشتری در هر تکمیل (9.6) نسبت به هرکس دیگر دارد و امتیاز 109.7 او تنها پس از پیتون منینگ از کلتس و مایکل ویک از ایگلز عقب است.

سایت بازی انفجار If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *